Lång dag...

Känns som klockan är tolv på natten, jaja jag vet solen skiner och det är helt underbart, men kan inte njuta av den nu. Ligger utslagen på soffan med en ekande huvudvärk efter dagens stressplugg. Det var ju så att vi inte hann göra så mycket igår eftersom lilltjejen blev sjuk så idag har vi fått gjort ALLT som skulle göras. Rapporten skulle ligga på brevlådan senast kl 18 ikväll. Vi hann iaf men fy fan vilken dag. I slutet börja vi tjafsa med varandra, en minut efter det börja vi flamsa som små flickor och sen fattade jag ingenting. Kommer knappt ihåg hur jag tog mig hem, men eftersom bilen står på parkeringen så måste jag ha kört iaf=)

Nu ligger jag på soffan och väntar på att Biggest loser ska börja, standard kl 19 mån-tors. Sen blir det nog att dyka ner i sängen.

Imorn blir det att åka till gymmet och ladda batterierna inför den muntliga examinationen. Give me more hpoints!!!

Puss från en trött Beckis <3


Min lilla kisse Latias (döpt efter en Pokemon)=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0