Redovisning....

Shit va pirrig jag känner mig, nu är det en timme kvar till redovisning. Det som är så pirrgit är att det är ett examinationsseminarie, pust. Hoppas jag får mina poäng, skulle vara såå skönt.

Joline mår lite bättre idag, hoppas hon hinner bli helt frisk till helgen och att vädret håller i sig, vem vet det kanske blir ett premiärgrill!

Har precis skickat iväg ett sms till Annica som ska komma hit imorgon och äta lite mat. Jag frågade om om gillar skaldjur, om hon gör det ska vi ta och göra lite skaldjurspastasås, så gött alltså. Det är Musslor, kräftstjärtar, gorgonzola, vitlök, vitt vin, sambalolek, purjolök, lätt creamfraschie och lite salt o peppar=) Smarrigt värre! Hoppas hon gillar det!

Ska ut och springa i spåret idag för första gången i år. Är ju så tråkigt att springa på gymmet, man står och stirrar på samma punkt hela tiden, blir lite som hypnos=) Men känner lite stickningar i halsen, håller tummarna för att Joline inte smittat mig!

Nu ska jag fixa nått att käka och göra mig redo för redovisningen!

Pösss! ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: emelie

tack för din röst i veckans outfit tävling :) allt bra med dig?

2010-04-15 @ 14:11:06
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Riktigt bra!Klara redovisningen mycket bra=)

Ja det var bara roligt att vara med och rösta, kul att den vann som jag röstade på:-)

2010-04-15 @ 17:43:28
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0