Ska Melissa=)

Hej Mel! JAg ska lägga upp en bild när den är klar tänkte jag, det är liksom tre sittningar har bara gjort två=) Det är en blomma och två fjärilar kvar som ska fyllas i=) Ja kan lägga upp en bild men kom ihåg då at det kommer bli starkare färger i hela och de sista som inte är färdiga! Sen är detta bara forts. på helarmen, de ska ja byggas ihop med blommorna som jag har på underarmen så de blir hela armen sen=)

Sorry men ja kan inte komma hem till nästa helg, har fullt upp i skolan, med en examinationsrapport och en hemtenta. Love ya gril, lova att komma hit när du kommer hem från Italien. Kysss










Kommentarer
Postat av: melissa

oj vad stor den var! riktigt fina farger dock.. det dar kan nog bli riktigt fint nar det blir klart. :)

du far lagga ut fler bilder efter nasta sittning.

ledsen att jag inte hann hora av mig nar jag var hemma, men det var full fart. men vi hors snart babe! KARLEEEEK!

2010-04-27 @ 23:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0