And so the Lion Fell in Love with the Lamb ...

Kunde inte sova I-gårkväll=( Micke jobbar natt och Joline är hos sin pappa. Jag hatar att vara ensam samtidigt som det är skönt. Det jobbiga är att jag inte kan somna på kvällarna när jag är ensam. Igår var det tungt som tusan, men det gjorde inte så mycket. Jag satte på min favoritfilm Twilight, sen kunde jag somna gott efter det=) Den är så bra, en av de bästa filmerna jag någonsin sett. Bästa repliken är ovanstående rubrik. Skickar med klippet här=)

Förövrigt mår vi bra hela familjen. Solen skiner, vi badar, myser och mår allmänt bra! Jag har nu varit rökfri i en månad och en dag, inte ett bloss sen den 29/6. Nu har jag precis stoppat in en nikotinfri snus under läppen och hoppas på att jag även lyckas sluta med det eländet! Det räcker att ta en någon gång ibland när man festar och så=)

Det är ju nu den andra juli och det betyder att antagningsbeskedet bör komma inom två veckor...pirrigt=)


Kommentarer
Postat av: melissa

Heej du! Jag saknar dig ocksa. Men jag pratade med mamma om kryssningen och jag vet inte riktigt om jag kan. Planen ar namligen nu att komma hem en liten, liten stund bara och sen dra vidare till Australien. Och under den perioden jag ar hemma sa kan jag inte slosa en endaste liten krona. Men jag vill saklart se dig, sa ta med din finfina kompis och sa slar vi pa stort i hallsta! Vad sags?? All my love

2009-07-02 @ 19:28:28
URL: http://melissakristina.blogg.se/
Postat av: Becka

Hahaha, Hallsta suger hårt. Jag åker på kryssning=)

Du får väl tvinga mamma att betala för dig! Jag vill göra nått speciellt i sommar, har fan bara jobbat och ingen semester så jag ska åka iaf=) Synd om du inte kan följa med! Men det blir fler tillfällen!

Puss

2009-07-03 @ 08:30:54
Postat av: melissa

Okej. Men da ses vi om ett halvar eller sa da. Ha sa roligt pa kryssningen.

2009-07-03 @ 11:10:00
Postat av: Becka

När åker du? Vi ska ju komma och hälsa på i sommar nån helg med joline. När åker du igen då? Puss

2009-07-03 @ 13:00:09
Postat av: melissa

Jag ar nog hemma bara i tva veckor skulle jag tro. Typ den 5- 20 eller nagot sant. Men vet inte riktigt an. Men alltsa, om ni far chansen sa svang forbi! Annars sa kommer det somsagt fler chanser. Puss

2009-07-04 @ 00:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0