Bättre dag idag=)

Godmorgon, känner att jag har lugnat ner mig markant idag. Från värsta livrädda lilla flicka till den självsäkra, starka kvinnan som jag hela tiden jobbar på. Jag är glad idag, har insett att jag inte kommer att dö, just nu iaf. Ikväll ska jag och älsklingen på spa-kväll på gokartbanan kl 2000. Det blir köra gokart, äta god mat, bubbla bubbelpool och 30 minuters massage var. Åhh det ska bli helt underbart. Efter det ska vi gå hem och bara mysa och älska varandra. Det kommer bli en toppendag.

Imorgon är också en bra dag, jag kommer att kunna kramas med min lilla tjej. Hon ska vara hos sin pappa till på söndag men eftersom vi bor typ 300 meter ifrån varandra så brukar vi hälsa på=) Tror att hon kanske t.o.m vill sova hemma i sitt nya rum sen när jag har satt upp gardiner och pysslat lite, hennes rum är nästan klart=) Saknar henne supermycket. Ses imorgon hjärtat!

Nu ska jag sticka till jobbet, ska hämta upp chefens dotter först som sommarjobbar hos oss=)

Ha en bra dag! Pussss

 

 


Jolines nya baddräckt som hon fått från plastfarmor=)


Vi ska ha mysssssskvälll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0