Örebro Universitet, Here I Come!!!

Urval 1 pågår till höstterminen 2009


Fy fan vad härligt!!!!!!!!!!!!!!! Jag kom in, jag kom in, jag kom in! Fattar ni jag kom in på mitt förstahandsval! 31 augusti börjar jag på Lärarprogrammet på Örebro Universitet! Jag är så överväldigad så jag vet in vart jag ska ta vägen. Äntligen lite framgång! Tänk hur det är att ena minuten känna sig på botten (kolla mitt förra inlägg) för att i nästa sekund flyga högt över topparna. Utan nergångar skulle vi inte känna denna underbara glädje som min kropp är fylld av just nu! Nu vet jag att jag kan och jag vet att hårt arbete ger resultat! I love my world!

Jag vill passa på att tacka min underbara sambo som har ställt upp på mig i vått och torrt. Utan dig älskling skulle jag aldrig ha klarat dehär! Pussss min underbara, jag älskar dig! TACK!


Prio Anm kod/Utb UG-MV Urval Ant i UG
1 ÖU-45910

Lärarprogrammet, inriktning svenska
330hp, Dagtid, Helfart (100%)
Utbildningsprogram
Normal undervisning
Örebro universitet,
Örebro
Grundnivå


SA-980


Antagen


13

Obs! Alternativet är sökt efter sista anmälningsdag!


(bilden är från studera.nu)


Kommentarer
Postat av: Micke

Du är helt enkelt bäst my love =)

2009-07-10 @ 10:06:14
URL: http://gerlstrom.blogg.se/
Postat av: Jenny

Härligt att du kom in.. ;)

Saknar dig med. Du ska veta att ja finns alltid här även fast vi inte ses så ofta.. ;)



Puss puss hjärtat

2009-07-10 @ 12:09:28
URL: http://dremas.blogg.se/
Postat av: Jenny

Precis, bara man vet att man har någon där oavsett så är de värt så mycket.. ;)

Love you.

Hoppas att er helg blir kanon.. ;)

Puss

2009-07-10 @ 12:48:02
URL: http://dremas.blogg.se/
Postat av: Mamma

Underbart att du kom in: Ett stort grattis!!!till dig min duktiga dotter. Och du, jag tror du är på helt rätt väg,du kommer att bli en mycket bra lärare det såg jag redan när du var yngre då du hjälpte dina småsyskon med läsning och läxor. Puss o Kram

2009-07-11 @ 09:38:10
Postat av: Becka

Tack mamma det värmer. Antar att man fortfarande är beroende av bekräftelse från sin mamma även i vuxenlivet=) Det känns verkligen rätt nu när jag har kommit in och börjat läsa mera om vad jag kommer läsa för kurser mm. Det här kommer bli perfekt för mig. Känns helt underbart! Puss puss

2009-07-11 @ 11:16:52
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0