Rock on!!!

I lördags drog vi till Örebro för att jobba på lägenheten. Vi hade med oss två fullproppade kombibilar och och ett lika fullt släp. Det vi hann göra var att packa upp dem i lägenheten, maskera i vardagsrummet och....öh inget mer. Det blev istället minifest hos Jolines pappa Jocke och hans "vän" (eller vad det nu kommer bli) Helena. har bara träffat henne en snabbis förut, det var en riktigt trevlig och rolig kalaspingla. Vi hade iaf jätteroligt allihopa, snackade skit, drack vin, käkade chips och spelade guitar hero. Super skoj. Kvällen blev till morgon och vi knallade hem vid sextiden, Joline vaknade givetvis av den skumpande hemfärden (Jocke bar henne hem) så det blev ungefär 10 minuters sova den dagen. Dagen efter blev det pizza och åka hem, somnade direkt jag kom hem. Så mycket fick vi gjort i lägenheten, men vi ska åka dit på lördag igen och få klart vardagsrummet iaf=) Lägger ut lite bilder från lördagskvällen.


Rockbrudarna!


Helena, jag och en djupt sovande Jollis=)



Mera rockbrudar=)



Djupt fokuserad.



Två väldigt glada och fulla pojkar...



Behöver jag ens kommentera denna bild???!



Tidigare samma kväll...


I´m a Guitar Hero=) Eller inte, sämst denhär kvällen iaf, Joline var t.o.m vassare än mig=)


Rock on! Som Joline skulle ha sagt=)


Och pappa däckade i mamma och Mickes säng=) Hmmm.... Det var faktiskt Micke och Jocke som delade säng den dagen=) Jag och Joline tittade på film=)


"Herre gud, jag visste inte att vuxna människor kan vara jobbigare än barn"=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0