Hallå!

Det var länge sen! Har varken haft tid eller lust att skriva, men nu fick jag lust att ge en liten uppdatering=)

Idag har vi varit i Örebro och tittat på en trea (lägenhet) på norr. Den var jättesunkig, men det var bara första intrycket. Personen som bor där kan uppenbarligen inte städa. Men om man tog bort hans stökiga och visualiserade om hur det skulle se ut med lite nya tapeter och golv och mina prylar så var den riktigt OK faktiskt! Jag har iaf tackat ja och håller tummarna för att de fem som står före mig i kön tackar nej. Så håll tummarna nu!

I lördags gjorde jag högskoleprovet igen, det gick mycket bättre denna gång, kändes det som iaf. Resultatet kommer om fyra-fem veckor. Så håll tummarna för det också!

För övrigt är det fortfarande mycket kvar i skolan men nu ser man ett slut i tunneln, 8 skolveckor kvar! Jag, Emma och Amanda har beställt studentmössor och börjat planera vår dag som vi alla har väntat alldeles för länge på. Det känns underbart att få klart gymnasiet! Att hoppa av gymnasiet är något som jag bittert ångrat under mer än 7 år. Men om 9 veckor (det är 8 skolveckor kvar) behöver jag aldrig tänka på det dumma snedsteget igen! FY FAN VA JAG ÄR BRA!

Vi har oxå hittat en lägenhet till Micke, det är en etta på västra här i Grängesberg. 44 m2 är den, jävligt stort för en etta. Men det är ju bra eftersom vi ska trängas där i sommar hela familjen=)

Den första juni börjar jag att jobba igen, inför det är känslorna blandade. Men det jag ser fram emot är att inte ha några läxor för då hinner jag läsa alla böcker som jag inte hunnit läsa=p

Förresten Melissa, vet du ett ord som var med på högskoleprovet=) "Moment 22", det hade jag aldrig kunnat om du inte hade berättat bokens handling för mig=) Love ya!

Hoppas att allt är bra med er, här rullar allt på så fort att jag knappt hinner med, men jag mår bra och man måste ju få känna av att man lever ibland oxå!

Puss & Kram på er!

 

 


Huset som lägenheten ligger i! (på norr i Örebro)

 


Kommentarer
Postat av: melissa

Happy to help my dear. :) Jag tycker det ska bli sa javla skoj att du ska bo i Orebro igen. Jag alskar den staden. Vem vet, jag kanske kommer och joinar dig pa ett universitet dar om ett ar eller tva. ;p LOVE

2009-03-31 @ 15:11:01
URL: http://melissakristina.blogg.se/
Postat av: Rebecka

ja det skulle vara jätteroligt!

Du måste iaf komma och hälsa på=)

Love ya!

Kyss

2009-03-31 @ 17:48:56
Postat av: Mamma

Jag håller med Melissa, jag gillar den staden också.Hoppas det gick bra på provet!!

Så nu håller jag båda tummarna. Kram

2009-04-01 @ 07:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0