Plugga...

Plugga, plugga, plugga... ja så heter mitt liv just nu=) När ja inte pluggar till skolan så pluggar jag till högskoleprovet. 11 veckor kvar till sommarlov och en paus för hjärnan som går på högvarv dygnet runt. Denna vecka ser det ut såhär: Mån- Redovisning i Historia B (2 kap), Redovisning i Psykologi B (1 kap), Tis- Kämpa på i Matte C, har gjort cirka 60% av boken och måste göra minst 3 tal om dagen fram till avslutningen + proven då för att hinna klart. Men det ska gå lätt om jag bara ser till och gör de 3 talen om dagen=). Ons- Redovisning svenska (August Strindberg), Sista lektion att göra klart avslutningsredovisningen till religionen. Tors- Redovisning i Engelska B (Kenya). Det är lite redovisningar varje vecka=)

Idag ringde de från Örebro och sa att jag ska få kolla på en lägenhet på norr. En två på 64 m2. Det var roliga nyheter=)

Kommer inte hinna skriva så mycket i bloggen nu under dessa 11 veckor men jag ska försöka skriva om det händer något kul=) Annars vet ni att jag pluggar på som en galning=)

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad duktig du är som orkar.Jag är så stolt över att du kom igång och pluggade till slut.

Jag håller tummarna för att lägenheten är fin och att du får den.Kram

2009-03-11 @ 07:26:13
Postat av: Jenny

Spännande med lgh.. =) Håller tummarna.. Puss

2009-03-11 @ 11:20:11
URL: http://dremas.blogg.se/
Postat av: Becka

ja håll tummarna=)

2009-03-11 @ 14:57:42
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/
Postat av: Becka

Mamma=) Tack, jag är riktigt stolt över mig själv oxå=)

2009-03-11 @ 14:58:27
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0