Sluta röka Dag 3!

Det har nu gått tre dygn sedan jag rökte senast. Det är värre idag än det var igår för idag har jag varit arg och irriterad på allt och alla. Det leder i sin tur till dåligt samvete som gör att man definitivt bara vill gå ut och röka eller lägga sig ner och skrika och sparka som en treåring! Är det vanan eller nikotinet som spelar mig ett spratt?  Det som är värrare=) hehe, är att jag har gått upp ett kilo på två dagar! Ja kan ju säga att det inte är för att jag slutat röka, utan för att jag måste ha något i munnen hela tiden! Tuggummi halstabletter, godis, mat, kakor, bullar. Ja det hjälper ju inte att man har lingonvecka också. Usch vad livet känns värdelöst just nu=) hehe... Men men, vad brukar de säga? Två veckor eller nått innan suget försvinner. Japp det är bara att kämpa på, har jag bestämt mig så har jag. Men givetvis får jag ju feströka, annars skulle jag aldrig gått med på att sluta=)

Klarade ett mattetest idag i skolan=) Känns så skönt att det går framåt, bara börja på nästa så är man snart igenom!

Efter plugget stannade jag till vid Eastwood tattoo och böt ring i läppen. Det har läkt klart nu, sex veckor har det gått. Det blev en mycket mindre ring nu och svart är den, jättegulligt blev det=)

Puss och kysssss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0