Superhelg!

Helgen har varit lugn och fin. I fredags så följde Cissi med hem från skolan och vi hade myskväll framför tv:n. Lets dance tittade vi på och äntligen åkte Elisabeth ut. Inte för att vara taskig mot henne men handlar ju faktiskt om vem som lärt sig dansa bäst, inte vem som har flest fans!

I lördags så var vi och badade i Ludvika. Joline tränar och blir duktigare på att simma för varje gång, det är så roligt att se=) Efter åt vi på McDonalds och sen blev det lördagsgodis från Dollarstore. Kvällen blev lugn och klockan åtta satt vi bänkade framför tv:n och fick till vår glädje se vår storfavorit vinna=) Jag röstade t.o.m. denhär gången och se: hon vann! Malena Ernmans heter hon och är operasångerska, det var en grymt häftig låt med en blandning av opera och disco, superbra enligt min åsikt!

Söndagen! Vilken söndag! Solen lyste starkare än på mycket länge och himmelen var blå. Jag och Joline var ute och promenerade långt och myste i solen. Efter det åkte jag till gymmet och tränade ett hårt styrketräningspass, det märktes verkligen att solen hade fyllt på min energinivå till 110 %, kände mig som Hulken i blandning med spindelmannen=)

Efter träningen åkte jag hem och plockade upp mina hjärtan och körde vidare till svärmor där det bjöds på kött, potatis och sås. En superdag helt enkelt. Snackade nu på kvällen i telefon med både mamma och syrrorna och det blev pricken över it på denna underbara dag!

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: melissa

kom igen nu. skriv nagot.

2009-03-24 @ 21:02:24
URL: http://melissakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0