Jag gjorde det!!!=)

Det var en jättetrevlig avslutning igår på Brunnsvik med fina tal och somrig jordgubbstårta. Tråkigt nog var jag tvungen att åka hem på em. för att jag mådde så dålig. Så värdelöst att ligga hemma i sängen på en sån dag som man har planerat att ha så kul på. Men men, så fort jag blir riktigt frisk igen ska vi dra ihop en stor fest igen så det för väl gå. Just nu vill jag bara koncentrera mig på att bli frisk, det är 13:e dagen som jag är sjuk nu och inget blir bättre. Har fått ett nytt antibiotika nu för nått virus som leder till lunginflammation, det är något nytt virus som tydligen härjar här nu.

Nog om tråkigheter, några fina bilder lyckades vi få igår iaf! Jag klarade det, jag är klar med gymnasiestudierna nu!!! Fy fan vad jag är bra!

 

ps. Tack för korten mamma, Kelly, mormor och morfar, jag ringer er på mån eller tis när alla är hemma! Puss o kram

 

 


Champagnefrukost, eller ja några drack ju öl också=)


Jag och Cissi


Amanda, jag och Emma


Jag och Christina (min svenskalärare)



Jag och Emma



Tori (min engelskalärare) och jag


Jag vid Brunnsviksstatyn


Min älskling var med också=)


Niclas och Simon njuter i solen=)


Så skön bild på Micke=) Till vänster har vi Freddie



Sen bjöds det upp till dans=) Emma och Cissi



Kommentarer
Postat av: melissa

GRAAAAAAAAAAAAAATTIS BAABE! Fan vad duktig du ar! Och fan vad ledsamt att jag inte kunde vara dar och fira dig! Men jag tanker pa dig harborta. PUUUUUUSS!!

2009-05-30 @ 13:01:30
URL: http://melissakristina.blogg.se/
Postat av: Becka

Tack hjärtat det värmde, tänker på dig med. Vi får fira på kryssningen i augusti sen=) Kyss

2009-05-30 @ 13:27:41
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/
Postat av: Micke

Du är helt underbar baby ! nu har du äntligen kirrat det efter så många år. Lite synd att du var sjuk bara =( men vi firar dig lite senare my love !

Puss Puss

2009-05-31 @ 15:55:14
URL: http://gerlstrom.blogg.se/
Postat av: Annelie Bjurlén

STORT GRATTIS BECKA! Vad härligt att du tagit studenten nu. Kramar

2009-05-31 @ 20:23:31
Postat av: Becka

Tack så mycket! Vad ni är söta! Puss

2009-05-31 @ 23:32:35
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/
Postat av: kelly

GRATTIS ! :) va fina bilder ! synd bara att du va sjuk , du får ta igen det nån annan gång sen ;) kyyyssss ! :D

2009-06-02 @ 22:14:47
Postat av: Mamma

Ett stort GRATTIS till dig, från en mycket stolt Mamma.

Ps Vi får fira dig ordentligt när vi träffas nästa gång.

2009-06-03 @ 15:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0