Sjuk=(

Blää för att vara sjuk, jag har ju absolut inte tid med det ju! Nu har jag varit sjuk fram och tillbaka i en vecka. Feber på kvällarna och seg på dagarna. Hostar som en gammal lungsjuk kärring gör jag också. Var till akuten i lördags och snabbsänkan visade sig vara förhöjd men läkaren trodde inte att det var lunginflammation utan ett mycket starkt virus. Det kunde tydligen ge samma symptom som vid lunginflammation. Så istället för penicillin som inte biter på virus blev jag hemskickad med någon stark hostmedicin som man blir jättetrött av. Cocilana eller nått hette den. Det är så typiskt att man ska gå och bli sjuk sista veckorna i skolan, det är ju nu man gör massa mys tillsammans som utflykter och städdagar. Bara snacka skit och umgås, känna det härliga lugnet efter att vara klar med alla kurser. Men inte jag inte, jag ska ligga här hemma och titta på när Micke och Joline flyttstädar och donar. Jag kan ju inte låta bli att hjälpa till. Men nu måste jag vila, jag måste bli frisk NU. Nån får ta och låsa fast mig i sängen=)

Hoppas att ni mår bättre än mig=)

Inga pussar och kramar idag, vill inte smitta er;-) Så *vink, vink*, vi ses och hörs!


Kommentarer
Postat av: melissa

Usch vad trakigt. Hoppas du kryar pa dig fort!! <3

2009-05-26 @ 10:22:16
URL: http://melissakristina.blogg.se/
Postat av: Amanda

zenbi.blogg.se/baby

2009-05-26 @ 10:35:40
Postat av: Becka

Det hoppas jag med=( Måste ju kunna vara me på avslutningen på fredag!

2009-05-26 @ 11:35:45
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0