Sol, sol, sol...

Jobbar heldag för första gången sen augusti förra året och se vilket väder det är ute. Solen skiner och värmer redan klockan åtta på morgonen, är det inte typiskt?? Här ska jag sitta och häcka till klockan fem i eftermiddag, fy vad trist. Men, men, det är roligt att träffa lite arbetskamrater i alla fall.

Men det är bra att det är fint väder för idag ska Micke och lars flytta upp dom sita sakerna från lägenheten på kyrkbacken. F.o.m idag ska vi sova i ettan på västra=) Så lite tur har jag som jobba så slipper jag bära. jag får istället ägna mig åt det roliga senare, packa upp! Det börjar bli riktigt fint där nu, igår köpte jag några väggdekorer och klistrade upp, det blev jättefint på den vita väggen. Ska lägga upp lite bilder här sen när allt är i sin ordning.

Från den första juni så får vi lägenheten i örebro också och den ska bli ännu roligare att fixa till;)

Önskar er alla en riktigt härlig dag i solen så ses och hörs vi!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0