Sorry...


Förlåt att jag är lite lat med att skriva här men det är mycket som händer just nu. Vi håller på och flyttar upp till ettan på västra, f.o.m lördag ska vi sova där. Det har varit slutprojekt i alla ämnena i skolan men är nu klar med allt och det känns underbart. Har även fått reda på att jag har klarat alla kurser som jag åtagit mig=) Jag är så stolt över mig själv!

Mina kurser som jag har läst sen augusti:

1. Svenska b
2. Historia a+b
3. Religion a
4. Naturkunskap a+b
5. Matematik a+b+c
6. Engelska a+b
7. Psykologi a+b
8. Samhällskunskap a+b

15 kurser totalt plus att jag har en del kurser från gymnasiet också som t.ex. turism, näthandel, info och layout, svenska a mm. Jag vet också att jag kommer få min behörighet till högskolan på fredag nästa vecka. Det är alltså bara nästa vecka kvar i skolan, den 29/5 så är det avslutning! Jippi!!!! Jag tror inte det finns många som är gladare än mig just nu!

i onsdags hade vi avslutningsmiddag med lärarna. Det bjöds på buffé, lek och karaoke, det var jag och Emma som arrangerat festen och det blev ganska lyckat. Förutom att många försvann efter middagen, men men det är sånt som händer. Lärarna var iaf jättenöjda med vår insatts=)

Idag är jag ledig men imorgon ska jag jobba på Spendrups. Var där och fräschade upp minnet i fredags och efter fem minuter så var det som om jag aldrig varit ledig=( Men det ska bli kul att umgås lite med arbetskollegorna ändå.

Micke ligger och sover nu, han har jobbat natt och Joline är i Örebro. Jag ska åka iväg till rusta nu och köpa lite målarfärg till Mickes lägenhet, vi börjar komma i ordning lite smått men det är inte roligt att bo i kartonger. Hoppas vi hinner klart med det mesta tills på söndag då gumman kommer hem från Örebro, har saknat henne sååå mycket denhär veckan.

Hoppas att allt är bra med er! Puss & Kram

 

Lite bilder från avslutningsfesten och skolan...

 






























Så fint skolan ligger va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0