Andra advent...

Hej på er, nu var det länge sen jag skrev=) Har haft sjukt mycket att göra, men nu har det lugnat ner sig och nu närmar vi oss julen med stormsteg. Jag längtar verkligen, det är så mysigt nu med ljus i alla fönster och snön som glittrar så fint överallt! Man får verkligen myskänslor!
   Idag har vi lämnat Joline hos sin pappa och efter det passade vi på att stanna till vid tomten och hämta upp lite julklappar. Han är väldigt dyr den där tomten, nu är plånboken lika tom som den var den 24 nov=)
   Två veckor kvar i skolan och sen är den här terminen avslutad=) Det har gått så fort, men det har också gått otroligt bra tycker jag!
   På julafton ska vi hem till mamma och det ska bli mysigt att få komma bort lite, och lillasyster kommer ju hem från Italien i några dagar också! Har inte träffat verken mamma eller Melissa sen kryssningen i augusti. Men yngsta syrran har ju varit här och hälsat på iaf! Vi ska ta tåget till Hallsta för pappa ska ställa våran nya bil hos mamma, så tar vi den hem. Ska bli kul att köra lite 240=) Ska fylla bakluckan med grus så att man kommer någonvart!
   Nej nu ska jag hem till Emma, hon ska hjälpa mig att lägga i lite ny toning i håret, börjar ju se gråhårig ut i hårbotten=)
   Ville bara skriva lite så ni vet att jag lever och jag mår superbra!!! Och detta har varit ännu en underbar dag i Paradiset!
I love ya all!

Puss & Kyss
Just det! Vi har ju bakat lussebullar=) Mums!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Va kul för dig att åka hem.. ;)

Puss puss

2008-12-07 @ 17:16:26
URL: http://dremas.blogg.se/
Postat av: Mamma

Kul att se att barnen tar över traditionerna för jag orkar inte baka lussekatter, man blir latare för varje år som går.Men jag lovar att fixa ett ordentligt julbord iallafall. Kram

2008-12-08 @ 08:06:46
Postat av: Beckis

Jenny- Det ska bli jätteskönt faktiskt=)Vad ska du göra?



Mamma- det låter gott det, är hungrig redan nu och sååå sugen på julskinka=) Kram

2008-12-08 @ 15:53:14
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/
Postat av: Melissa

Det ar bast for er bada att ni fyller julbordet till max... jag har some serious cravings for swedish food. Och vaga inte ha med en enda pastaratt. Och Becka... Om du nu anda kanner for att baka sa skulle det vara valdigt omtanksamt av dig att gora nagra biskvier... bara en sadar tre... eller 20. Men bara om du kanner for det. :p Ge ungen din en kyss fran mig. PUSS

2008-12-09 @ 15:58:53
Postat av: Beckis

Ja vi får se vad jag hinner göra gumman! Kyss

2008-12-09 @ 16:16:47
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vi ska till jimmys föräldrar och fiar jul. Vi åker till min mamma nu på fredag. Ska bli skönt.. =)



Miss you like crazy.. ;)

Puss puss

2008-12-10 @ 10:53:29
URL: http://dremas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0