Godmorgon!

Hej på er! Sitter i skolan och väntar på att börja, kom lite tidigare idag.
   Idag ska vi bara öva på teater hela dagen, ska bli riktigt skönt faktiskt! Sen imorgon är det lite julmusik och fika, torsdag är vanlig dag, och på fredag är det avslutning=) Fan vad skönt alltså, redan har det gått en termin. Åter igen: FAN VAD TIDEN GÅR FORT! Det är ju helt sjukt.
   Blev precis klar med matte b och har börjat på matte c nu, känns otroligt bra. Men med c så öppnas ju tre nya dörrar till högskolan, så nu blev allt ännu svårare=) Men men, jag väntar på att kronan ska ramla ner någon gång=)
   Jag saknar Joline så mycket, hon kommer på söndag, då har hon varit borta i två veckor. Men jag pratade med henne i telefon igår och det var så gulligt. Hon avslutade med "jag älskar dig, I love ya, puss" så söt min lilla ängel! Ska bli så mysigt när hon kommer hem, och så är det jul och allt=)
   Har fått en ny (eller gammal kanske man ska säga) låt på hjärnan som jag spelar men hjärndöd på=)


Puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Jenny

HIhi va söt hon är.. =)

Puss

2008-12-17 @ 11:31:32
URL: http://dremas.blogg.se/
Postat av: Mikael

Jo man tycker du borde tröttna på den där låten med tanke på att du jämt spelar den =) Det har då iaf jag gjort..

Men jag älskar dig lika mycket endå =)

Puss Puss snygging!

2008-12-17 @ 14:23:12
URL: http://gerlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0