Greklandssommaren...

Godkväll!
Här kommer ett boktipps till alla läsglada arbetskvinnor jag känner! Ja även män skulle behöva läsa den, då kanske ni skulle få lite mer insikt i vad det innebär att vara en medelklass hårt arbetande kvinna och mamma!
Den är mycket realistisk och berörande. Den är heller aldrig tråkig! Man vill bara ha mer!
Det är faktiskt den första boken som jag har känt igen mig själv i så många situationer på t.ex. jobbet. Men mest kände jag nog igen min kära mor som alltid har arbetat hårt och gjort allt för att vi tre döttrar ska få det så bra som möjligt! Man kan säga att min syn på mamma har förändrats och jag känner mer förståelse och beundran för henne! I love you mom!
Tack Maria Hamberg för en underbar roman!

Puss & Kram



Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för dom orden, dom värmde.Vi mammor är långt ifrån perfekta men vi gör förhoppningsvis så gott vi kan.Vi är ju bara människor vi också.Kram.

2008-12-10 @ 09:01:54
Postat av: Beckis

Ja helt sant!

2008-12-10 @ 15:39:13
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0