Snart lov...

Nu är det nära, snart, om cirka fem timmar är det jullov och en hel termin har gått. Jippi!
   Vi ska spela upp en liten teater idag, Jonas Gardells Mormor gråter, det ska bli jätte roligt. Jag spelar minstingen i familjen, lilla Fia, och jag har satt upp två tofsar i håret=)
   Åhh, det ska bli så underbart med jul, längtar verkligen tills på tisdag när vi ska hem till mamma. Men först kommer Joline hem på söndag, då ska vi pynta granen och koka julskinka=) Knäck ska jag nog också göra, mmm va gott, tugga tills tänderna ramlar ut på en=)
   Hoppas att alla ni där ute har samma härliga, ickestressade julkänsla som jag har!

Ville bara önska alla en god jul ifall jag inte hinner skriva så mycket under julen!

Önskar er alla en riktigt god jul och mycket kärlek till er och era nära!!!

En en gång min favvolåt, bär med er den i tankarna! Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0