Bilförsäljning

Fan! Jag måste få bilen såld, idag var det en snubbe här och tittade på den. Han hade med sig värsta datorutrustningen som han kopplade in i bilen och felsökte den. Ja jag hade ju redan sagt alla de felen som fanns eftersom jag nyss gjort en felsökning själv, men han var ju totalt översmart när det gäller bilar. Eller så spelade han för att få ner priset, vad vet jag? Jag är totalt kass på bilar! Men, men, han bjöd 32 000 för bilen och det är Way to low, vi har ju 36600 kvar på lånet och det är de absolut lägsta vi kan gå. Det är ju helt sjukt att man aldrig kan göra en bra bilaffär, vilka förluster man gör!

Hoppas att vi får den såld innan december iaf, och att nästa person som ska titta på den inte är "bilmekaniker". Jag har fått en bil av pappa som han ska köra hit i december. Det är nån gammal Volvo, men den ska gå som en klocka och det är precis vad vi behöver just nu. En fattig student kan inte ha en dyr bil med lån på, det funkar helt enkelt inte. Måste ju ha råd att ge min lilla tjej några klappar till jul iaf! Men tack pappa för bilen, det kommer verkligen att underlätta för oss med tanke på att vi inte kommer att få ut så pass mycket för våran bil att vi kommer ha råd att köpa en ny. Vi kommer nog få ut ungefär samma summa som vi har kvar på lånet och då är jag nöjd!

Förövrigt har helgen varit bra hittills, vi har mest tagit det lugnt och Joline är fortfarande lugn och gullig hela tiden. Vi har haft en jättebra vecka tillsammans. Känns jobbigt att lämna henne till sin pappa imorgon, saknar henne så mycket när hon är borta. Men det är självklart att hon måste få spendera lika mycket tid med honom som med mig, så självisk är jag inte.

Nu ska jag krypa ner i soffan med Micke och titta på film, vet inte vad det blir men det spelar nog inte så stor roll för jag somnar nog i vilket fall som helst!

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: melissa

Vad fan ar det har? En bil??? Tss.. da vill jag ha en ponny.

2008-11-16 @ 20:24:38
Postat av: Anonym

Haha=) En ponny=) Inte en Mustang då?

2008-11-17 @ 15:27:21
Postat av: Beckis

Jag som är anonym

2008-11-17 @ 15:28:32
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0