Då var bilen såld!

Guuud vad skönt, 1900 kr rikare i månaden från och med nu! Känns otroligt skönt. Nu vet man att man klarar sig mer än väl. Att jag sen ska få köra runt i en gammal 240 det är en helt annan sak=) Men det är mycket bättre än ingenting! Jag har faktiskt aldrig haft en äldre bil än en 96:a och denna är en 87:a, haha. Men jag är superglad ändå! Ja slipper ju gå fram och tillbaka till Örebro varannan söndag!

Nu är det ju helg också, det känns ju skönt. Imorgon ska Joline på kalas hos Cayenne som fyller 3 år! Hon ska vara prinsessa!

Ikväll ska jag bara mysa med min sambo och dricka lite vin, myspys!

Hoppas att ni alla får en trevlig helg, det ska jag se till att ha!

Veckans ordspråk:

Har man inte det man älskar så får man älska det man har.

Puss puss



Prinsessan Joline

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sötnosen.. ;)

2008-11-21 @ 17:21:46
URL: http://dremas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0