Grattis USA!!!

Tänk att demokraterna vann, gud vad kul! Jag låg vaken nästan hela natten och tittade på valvakan, det var jätte spännande att följa, men jag slumrade till och vaknade precis när det var klart att han hade fått 270 Elektorer på sin sida. Människorna jublade, de grät och skrattade. Vilken känsla! Och vilket fantastiskt vinnartal han höll, jag hoppas och tror att detta kommer bli en ny start för ett bättre USA.
   Ja han har många löften att uppfylla, väldigt höga förväntningar tynger honom, men jag tror att detta var det bästa som kunde hända!
   Jag tyckte det var så gulligt när han sa att hans ungar skulle få en liten hundvalp när de flyttar in i vita huset=)
   USA:s första svarta president, 2008-11-04 Barack Hussein Obama II, det kommer att stå i historieböckerna=)





Önskar all lycka till USA!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Visst är det häftigt, jag önskar honom allt gott.

2008-11-06 @ 07:19:24
Postat av: Jenny

Men va kul. =)

Ja kanske nästa vecka..? På em..

Miss you.. hihi

Puss o kram älskling!

2008-11-06 @ 08:30:36
URL: http://dremas.blogg.se/
Postat av: Beckis

Ja det är verkligen jättekul! Jag var så lycklig att jag grät jag med=)

2008-11-06 @ 17:47:44
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0