Gud vad jag är bra igen!!!

Jag fick inte så dåligt som jag trodde på högskoleprovet=) Skrev 0,4 och det är väl ok för första gången tycker jag. Alla säger ju att man skriver bättre andra gången plus att jag har köpt en övningskompendium så det kommer gå bra. Fattades ju bara 10 rätt till 0,7 och får jag det nästa gång så kan jag nästan vara säker på att komma in på sjuksköterskelinjen=) Jippi!

Sen ska vi sälja bilen imorgon, äntligen, så allt löser sig! Jag har ett sånt enormt glädjerus i kroppen så nu blir det iväg till gymmet! FAN VAD JAG ÄR BRA!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Asta Åberg

Klart du är bra! Du måste tro på dig själv, du är ju grymt smart! :)



Puss!

2008-11-20 @ 20:50:03
Postat av: Beckis

Åh vad gullig du är! Tack!

Puss puss

2008-11-21 @ 07:42:31
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0