Gud vad jag är bra!

Ville bara säga att jag har varit jätte duktig idag för jag och Emma var in på gymmet och vi ska börja träna där=) När man väl har börjat betala då kan man ju bara inte skita i att gå=) Nej men det är mycket trevligare att träna på gym tycker jag, stod på trappmaskinen härom dagen och gav upp efter 4 min, helt tjock i halsen och andfådd, antar att jag har samma kondition som en lat 80 åring.....Men det ska det bli ändring på här och nu, IDAG! Nu ska jag bli pigg och glad igen, det är ju så härligt efter man har tränat jämt, så varför slutar man egentligen? Ja, jag slutade sist för att jag först blev sjuk och sen kom sommaren med grillat och bira och resten kan ni ju gissa ut själva=) Nej från och med idag börjar mitt nya hälsosamma liv, och varför jag talar om det här är för att tanken har hela tiden funnits i mitt huvud, men nu kan jag inte ta tillbaka den eftersom jag har gjort den officiell!

Krya på er!(ett nytt uttryck vid adjö, vet inte riktigt varför så jag har dragit min egen slutsatts: att alla har vi något som vi mår lite dåligt över)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0