Helg!!!

Gud vad skönt med helg. Idag var jag "ledig" från skolan, vi är klara med vårt grupparbete så vi bestämde att vi skulle vara hemma idag och läsa istället. Så idag var jag och Joline till badhuset i Ludvika, super skoj var det. Jag tror vi badade i fyra timmar nästan, så det blev en riktig heldag med ett besök på habiliteringen också.
   Nu har vi precis kommit hem och har ätit, Joline har två kompisar här och jag har tagit mig en öl och sitter nu framför datorn och kopplar av lite.
   I helgen ska jag bara ta det lugnt och träna lite, ska nog ta och köpa mig ett gymkort på Natilus istället för Måbättre för jag tror att det är lite bättre där. Vet inte varför, bara en känsla sådär=)
   I veckan har det inte hänt så jättemycket, Joline har varit snäll så jag tror att den värsta trottsen har gått över, underbart!

Hoppas att ni får en trevlig helg!!!

Puss & Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0