Fy fan!!!

Vad värdelöst det gick på provet!
Det var så kort om tid, allt jag kunde tänka på var klockan! Shit nu är det bara 20 min kvar. Satt och tragglade med en fråga så jag fick chansa på resten ungefär, sjukt jobbigt.
Men nu vet jag hur jag ska göra nästa gång iaf, hoppa över och göra det jag kan och sen gå tillbaka istället.
Men det var riktigt svårt tycker jag! Jag ska va glad om jag får 0,1!!!! Man behöver fan 32 poäng för att få 0,1. Det är 122 frågor, jag kände mig knappt säker på någon! Nä till nästa gång ska jag plugga på 2,0s hemsida, fy fan vilken besvikelse!

Kommentarer
Postat av: melissa

Upp med hakan... det ar samma sak for de flesta forsta gangen har jag hort. Pa't igen bara! :)

2008-10-27 @ 16:10:19
Postat av: Beckis

Tack! Ja det är lugnt nu, det kan ju knappast bli sämmre nästa gång=)

Nu har jag beställt ett övningskompendium eller vad det heter=)

Du vart har du försvunnit med din blogg?? kan du inte maila mig, [email protected]

2008-10-27 @ 18:27:22
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0