Härligt!

Gud vad skönt, har precis kommit hem från svärmor där jag har kört ett pass på gymmet och badat bastu efter. Jag känner mig som en ny människa. Fräsch och pigg, nu får jag inte komma av mig igen, igår var jag ute och gick i 60 min och idag tränat, jag har sagt det, minst 30 minuter om dagen, någon slags motionsträning. Man blir ju så mycket piggare och gladare av det. Så nu ska jag FAN hålla det här! En klapp på axeln till mig själv!

Idag var det en lugn och skön dag i skolan, först hade vi svenska där vår svensklärare gav oss en varsin artikel att läsa. Det roliga var att den hade ungefär samma budskap som jag har i mitt egna ordspråk som jag ska tatuera in imorgon, värsta sammanträffandet! (Bild på texten till tatueringen finns på sidan om du rollar ner lite)
Sen hade vi egen tid då jag arbetade med vårat grupparbete till naturkunskapen, hehe, jag skriver om könssjukdomar och har dragit ut jätteäckliga bilder på dom olika könsjukdomarna. Dom flesta ryggar tillbaka en bit när dom först tittar men sen kan dom inte låta bli att titta lite mer, ganska komiskt. Men det är ju en viktig sak att ta upp eftersom det nu är så många människor som bli smittade varje år. Skärpning! På med kondomen om ni ska vara ute och fiffilura!

Mmm, kan inte sluta lukta på mitt hår, är nytonad sen i söndags och lukten kommer tillbaka varje gång man duschar! Luktar såå gott!

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och titta på ett avsnitt av Grey´s anatomy, det är verkligen en super serie, får mig att känna ännu mer motivation till att plugga så jag någon gång kan få jobba på ett sjukhus!

Sov gott och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mikael

Ja det är bra älskling! det är bara och köra hårt..

Älskar dig gumman min. Puss Puss

2008-10-08 @ 21:09:01
URL: http://gerlstrom.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ha de så kul i morgon hos tatueraren..;) Ska tänka på dig.. Ska bli skit kul att se den på lördag. Vi måste snacka lite om lördagen med. Så ring mig när du har tid.

Love you too..

Puss

2008-10-08 @ 21:29:38
URL: http://dremas.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vilken färg har du nu då??Kram

2008-10-09 @ 07:25:25
Postat av: melissa

hahahah.. fiffilura? hahah. Roligt ord. Och klart du kommer halla igang. Energin man far ar verkligen vard modan. Fast om man missar nagon gang (igar lag jag hemma och sov genom hela mitt fit box-pass) sa gor det ingenting, eller hur. Man maste lyssna pa kroppen. Sa om den sager att du maste vila en dag, sa gor det. Och om den sager att du ska ata ett ton choklad och tva paket glass med gradde och maranger. Ja, da finns det inte mycket att satta emot. Go for it! ;)

2008-10-09 @ 09:55:52
URL: http://meelissafrodin.blogg.se/
Postat av: melissa

Och foresten sa maste du lagga ut en bild pa tattoon sen. Can't wait to see it!

2008-10-09 @ 09:56:40
URL: http://meelissafrodin.blogg.se/
Postat av: Beckis

Hej, hej...

Mamma- Jag har samma hårfärg, men jag tonar ju håret så det går ut lite på en 10 veckor ungefär. Så man färgar utväxten i 20 min och sen hela håret i 5 min=) Så du behöver inte oroa dig=)

Jenny- Yes i will call you!

Melissa- Ja jag vet, det är bara att köra hårt, man får inte vara för hård mot sig själv, då slutar det bara med att man lägger av, ja jag ska lägga upp en bild, det vart inte texten, för den var för liten, det skulle se för grötigt ut och efter typ tio år så kan det flyta ut lite så den ser blå ut. Jag tog liljor där istället, man vi höll på och rita så länge så vi han bara en lilja av tre och sen ska det bli lite rankor runt omkring, men jag kan lägga ut på den som är klar, resten ska jag göra på söndag! Puss på er!!!

2008-10-09 @ 17:20:48
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0