Hello=)

Hej allihopa, nu har jag samlat mig efter det värdelösa provet. Jag köpte en ny mobil för att pigga upp mig och det hjälpte=) Till viss del, men jag har även lagt ut 400 kr på ett övningskompendium till högskoleprovet, så i mars så är det jag som skriver 2,0=)

Dagarna rullar på som vanligt, skola, hem och laga mat och plugga igen=) Men tiden går ju sjukt fort, jag börjar redan bli deprimerad över att lämna Brunnsviks folkhögskola redan i slutet av maj nästa år. Jag trivs så otroligt bra där. Men, men livet måste gå vidare jag får passa på att njuta av tiden jag har kvar istället.

I förrgår så blev Emma och jag intervjuade av p4 radio dalarna, repporten frågade ut oss om varför vi hoppade av gymnasiet och vad vi fick för reaktioner av omgivningen när vi gjorde det. Sen vad det betyder att få en andra chans att börja plugga senare i livet. Jag ska lägga ut länken här när den kommer ut på nätet så får ni lyssna=)

Nästa vecka ska Emma och jag representera Brunnsviks folkhögskola på utbildning och arbetsmässan någonting i Örebro på Conventum, det ska bli jätte roligt! Rektorn kom och fråga oss igår om vi ville ställa upp, och det ville vi=)

Idag ska jag åka till Ludvika station och hämta upp mina två yngsta systrar Kelly och Emelie, dom har höstlov och ska bo hos mig till på lördag, Joline är jätte uppspelt och tjatar om att vi måste åka fast det är över en timme kvar tills bussen kommer in=) Jag försöker förklara för henne att mamma inte vill stå och frysa i en timme men hon fortsätter att tjata. Men det är klart hon har ju längtat jättelänge nu.

På fredag är jag också ledig från skolan så då ska vi ta och hitta på något roligt! Men vad har jag inte kommit på ännu, men det dyker nog upp något så småningom.

Hoppas att allt är bra med er, här är allt toppen!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0