Hösten är vacker, för att jag är född då=)

Titta vilka vackra färger vi har i naturen nu under hösten. Satt i bilen på väg hem från Örebro idag, solen tittade fram då och då och lyste upp alla skogens färger, var bara tvungen att ta några bilder, helt fantastiskt fint.
Har kommit på att jag faktiskt tycker om hösten, det blir så mysigt runt omkring, man får tända ljus på kvällarna för att det börjar bli mörkt och sitta med filt i soffan för att det börjar bli kyligt. Det är en riktig mysperiod.

Bilden blev inte så bra, lite suddig, har tagit den från fönstret i bilen. Men jag hoppas att ni har sett det själva i verkligheten. Ta sig lite tid och stanna upp och bara njuta av vår fina natur här i norden. Haha, det där lät ju väldigt fint=) Som om att jag gör det hela tiden, det skulle verkligen vara en överdrift att säga att jag gör det, men jag har mina ljusa stunder när jag försöker att stanna upp, stressa ner och bara vara. Vi inser allt för sällan hur bra vi har det när vi bara strävar efter sånt vi inte kan få.

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0