Jag är såååå nervös!!!!

Jag borde egentligen sova nu så att jag är utvilad till provet imorgon, men jag kan inte!!!! Jag är så nervös, jag dör. Även fast det inte har någon betydelse vad jag får på provet så har jag ställt alldeles för höga krav på mig själv, igen, som vanligt! Andas Becka, ta det lugnt, nästa prov kommer att gå mycket bättre! Fan vad jag trycker ner mig själv alltså, nu får jag ge mig!
Jag ska gå dit imorgon och göra mitt bästa, sen får vi se vart det leder!

Nu ska jag gå och sträckläsa synonymboken=)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Jenny

De kommer att gå kanon. Du är skit duktigt.

Puss ;)

2008-10-25 @ 10:45:24
URL: http://dremas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0