Lössssss.......

Min dotter har fått löss från dagis, de kröp runt i hela hårbotten på henne, jag har letat i mitt hår 100 gånger men hittar inget så det är väl psykiskt att det kliar i min hårbotten. Så läskiga, det kryper i hela mig. Är så synd om henne, man känner sig så hjälplös. Men nu har vi behandlat hennes hår och suttit och kammat hennes hår med luskamm i 2 timmar och det är ju jättelätt på en fyraåring som inte kan sitta still i mer än 20 sekunder=) Det var så synd om henne, det sved ju i hennes hårbotten efter alla sår som dom jävla parasiterna har gjort!  Men, men nu är de borta men man skulle göra om samma prusidur efter 10 dagar igen. Har tvättat alla hennes mössor och lakan och skit nu, nu får hon inte gå på dagis förens det är helt lössfritt där!!!!

Idag var vi barnvakt till Max + att vi hade 2 ungar till här som har stollat runt hela dagen + Joline såklart. Snacka om att de eggar upp varandra, de fick det att låta som om det var minst 20 ungar här. Tur att man kan konsten att stänga av=) Har suttit och gjort lite skoluppgifter och softat, har tagit någon öl och tänkte ta mig ett glas vin nu innan jag ska gå och lägga mig=) Imorgon bär det av med tösen till Örebro sen tänkte jag ta mig ett träningspass innan det är dags för att dyka ner i läxorna igen=)

Nää nu kliar det som fan, måste gå och kolla en gång till, jag blir tokig, måste sluta tänka på det, man är ju bra inbillningssjuk!

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0