Ont i huvudet idag.....


 Idag har det bara varit en pina i skolan, sjukt ont i huvudet och sen försöka koncentrera sig på det. Nu ska jag bara ta det lugnt och vila idag så kanske det blir bättre imorgon. Kanske skulle ta mig en lugn promenad ute i det fina vädret först. Himlen är helt knall blå idag och solen lyser starkt.

Joline är hos sin pappa den här veckan så det är väldigt tyst och tomt här hemma, men en dag som denna är det rätt så skönt med tystnad. Hela helgen har vi haft fullt med ungar här, fem stycken rättare sagt, som har lekt som dårar i hela lägenheten, usch, skulle aldrig kunna tänka mig att jobba på dagis. Man kan ju verkligen förstå att barn är trötta när dom kommer hem från dagis, vilken volym det kan vara på ungarna.

På söndag fyller jag år, jippi, hela 24 år, tiden går så fort, det känns som att jag fortfarande är 19, men så är ju inte fallet. Satt och funderade lite vart alla år har tagit vägen, Joline var ju en liten bebis nyss. Hmm, vart var jag, jo jag fyller år på söndag så på lördag kommer min älskling Jenny och hennes sambo Jimmy hit och vi ska laga mat tillsammans. Plankstek ska vi göra, det kommer att bli super gott, sen tänkte vi spela lite spel och mysa lite, ska bli jätte trevligt.
Men det jobbiga med att fylla år är ju att man måste baka tårta, eller måste, måste man väl inte, men det blir billigare så. Tänkte göra en egen marsipantårta med en ros på för Joline var väldigt noga med att påpeka att hon skulle ha rosen från tårtan när hon kommer hem på söndag, utan att jag äns har nämnt ordet tårta. Så det får väll bli en liten prinsesstårta till lilla mig=)

Nu har min kära sambo också startat en blogg, http://gerlstrom.blogg.se. Han blev så sugen när jag satt och fixade med min. Så har ni tid och lust kan ni titta in där också.

Visst har jag gjort en fin header till min sida=) Den har jag gjort utan att fråga respektive personer som är med på bilden, men jag hoppas att dom inte har något emot den för den är ju så fin. Men om ni verkligen inte vill vara med på bild så får ni säga till så byter jag igen. Men jag tycker att den passade riktigt bra där! Brudar på G=) Bilden är förresten tagen på Birka Paradise som vi åkte för någon månad sen. Det var riktigt roligt att umgås lite bara brudarna, det kommer vi absolut att göra om. Men nästa gång ska jag ta med mig en sån där manick som ger stötar så jag kan hålla alla slemmiga killar borta från minstingen i familjen=) I love you girls!

Nej, nu blir det en promenad och en pizza, sen tack och godnatt för min del.

Kram kram

 


Kommentarer
Postat av: Mikael

Jajemänsan. Men ska dom hoppa in på min blogg så måste dom köra med vad som helst förutom internet explorer då sidan blir och se väldigt konstig ut.

Puss my love

2008-10-06 @ 16:29:07
Postat av: Mamma

Ja visst hade vi kul, nästa gång drar vi till Italien (bara jag kan spara lite pengar).

2008-10-07 @ 07:53:15
Postat av: Beckis

Ja samma här=)

Nu måste man spara pengar så man har råd att köpa julklappar=)

Men jag skulle verkligen vilja åka till Italien, det verkar så otroligt fint där.

kram

2008-10-07 @ 13:59:35
Postat av: cgg

Kul Rebecka med din blogg! Din entusiasm smittar förhoppningsvis av sig! Bra! / cgg;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0