Pirrigt värre....

Hallå! Idag hade vi en redovisning i skolan för ett 20-tal personer. Vi visade upp en utställning som handlade om människans behov och liv. Det var jätte pirrigt, men det gick ganska bra, publiken verkade nöjd så det känns jätte bra nu såhär efteråt=) Jag är ju bra på att prata inför publik men jag blir alltid lika nervös innan ändå, sen efter en stund så släpper det. Haha, jag höll på att tappa rösten också, det var nog nervositeten som slog in på stämbanden efter en stund, man kanske spände sig för mycket. Men min svensklärare var gullig och gav mig ett glas vatten så det gick snabbt över! Det hela blev riktigt roligt tillslut.

Joline är sjuk, hon vaknade klockan fyra i morse och hade ont i magen, strax efter så kom det en kastspy rakt ut över golvet, sen sa hon "Mamma jag spydde inte i sängen"=) Hon är så go och duktig. Jag tvingade Micke att vara hemma eftersom jag skulle ha redovisning idag, men imorgon ska jag vara hemma, första gången jag är borta en heldag p.g.a. att Joline är sjuk. Jag har hållit mig frisk någorlunda iaf, har inte behövt varit hemma. Jag tycker att det är jobbigt att vara hemma från skolan, man lär sig så mycket varje dag så jag kan ju bara tänka mig hur mycket man missar när man är borta. Men som tur är så är det bara halvdag imorgon i skolan, sen eget arbete, så jag hoppas att jag inte missar allt för mycket!

På lördag så ska vi vara barnvakt till Mickes systerson Max, det ska bli roligt, han är ett litet busigt charmtroll!

Hoppas att allt är fint med er som läser detta!

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: melissa

usch da.. stackars liten. Pussa na fran mig. Jag ar precis likadan med redovisningar. Nervos sa att jag nastan spyr innan men nar man val borjar prata sa rullar det av sig sjalv. Det ar kul! :D

2008-10-16 @ 22:54:36
URL: http://meelissafrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0