Blev rånad av en cirkus idag=)

"Åh vad roligt vi ska på circus idag", va det första Joline sa imorse när hon vaknade, sen har tjatet fortsatt enda tills vi kom fram till tältet. Vi hade tagit ut 300 kronar och tänkte att det skulle väl räcka till inträde plus lite gott att äta. Hahaha, jag fick världens chock när jag kom fram till kassan 400 spänn för mig och Joline. Eftersom vi inte hade tagit ut mer pengar så fick vi slänga oss in i bilen och åka iväg till en bankomat. Sen fick micke åka hem till en kompis för det hade blivit alldeles för dyrt att ta med honom också. Hade jag vetat detta hade jag aldrig nämt för Joline att det var circus men jag kunde ju bara inte svika henne nu. Ja circusen började och höll på ungefär 40 minuter sen blev det paus; ponny- och kamelridning=) Jaha 30 kronor för kamelridning och 20 kronor för ponnyridning=) Vidare 25 kr för popcorn, 30 kronor för nån fickdamm.....ja you name it! Dagen slutade iaf 600 kronor fattigare! Men, men, såhär i efterhanf kan jag ändå tycka att det var värt varenda krona, jag menar vem skulle inte tycka det om de fick se hur roligt deras barn hade det. Jolines ögon lös i princip i 3 timmar och kamelridningen var nog pricken över i=) Hon sa redan inne i tältet när kamelerna uppträdde att hon ville rida, jag svarade att man inte fick det=) Sen när vi kom ut och såg att man fick det gick hon upp i extas=) Dom var ju as stora, jag fattar inte att lilla hon vågade, men hon var skit tuff! Stolt över min lilla prinsessa=)

Kram kram







Kommentarer
Postat av: cecy

oj shit det var inte dåligt sjukt dyrt ju..men gulliga bilder. idag kommer jag tillbaka o imon ses vi :) sakanr dig puss

2009-04-19 @ 11:53:24
URL: http://cissilovesfashion.blogg.se/
Postat av: Becka

saknar dig med hjärtat!

2009-04-20 @ 06:26:00
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0