Lägenhet!

Jag fick lägenheten!!!! fy fan vad skönt det känns! Jag är sååååå glad så ni kan inte ana. Det är som en stor sten har släppt från mitt bröst. Allt börjar reda upp sig till det positiva och det känns mycket bra! Så nu har man en trea på norr i Örebro från första juni! Guuuuuuuuud så skönt! Det här var verkligen vad jag behövde, nu fattas bara att jag ska komma in på skolan också! Så släpp inte era tummar. Första svaret på det får man i början av juli!
Pusssar och kramar till alla goa människor därute!

 

Joline är precis lika glad som mig=)

 

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Grattis :D

2009-04-01 @ 19:33:05
Postat av: Becka

Thanx babe=)

2009-04-01 @ 19:40:32
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/
Postat av: melissa

Graaattis babe. Fan vad glad jag blir. :) Och fan vad sot det lilla kryper ar... man vill bara ata upp henne. <3

2009-04-02 @ 09:12:29
URL: http://melissakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0