Sol, påsk och familj!

Underbart med sol och lov! Påsken spenderade vi hemma hos mammsen och det var jättetrevligt! Inga bråk, bara kalas=) På fredagen åt vi påskmiddag hos mormor och morfar, super go mat och kul att träffa dem, de va ett bra tag sen jag ens pratade med dem, skärpning ska det bli nu. Man glömmer lätt bort att de inte har internet, det är ju här man håller de flesta kontakter nu för tiden=) Tragiskt kanske, eller inte, skönt att man är en av dom som förstår sig på det iaf. Jag menar det kan inte vara lätt att vara gammal nu, allt ska ju göras via nätet. Vad jag vet är det många som inte ens vet vad www är för något!

På lördagen var det ju underbart väder, jag brände mig lite på armarna men det var det värt för några timmar i solen. Har nog aldrig varit så lycklig för sol som efter denna långa vinter!

Mot kvällen blev det bastubad och iskall bira (det var det ifs på fredagen oxå, bira alltså) och efter bastun en underbar "skärgårds" middag! Rökta räkor, lax och sik med en massa goda tillbehör, mums! Det var jättegott! (Hoppas på samma mat nästa gång vi kommer). Det är lite dåligt med färsk fick och skaldjur här i DALARNA!!!

Nee men det var en supermysig helg och jag saknar dom redan! Men det var en liten brutta som fattades i helgen, hon hade tydligen bättre saker för sig?! Som att springa runt i vackra Italien och ha sig! Vissa lär sig aldrig när det är dags att krypa hem=)

Mån, tis har jag ägnat åt pluggande. Efter lovet har jag bara sex veckor kvar=) JippiiiiiI!!!!!

Åhhhh panik jag tror jag har varit in och ändrat min universitetsansökan typ 30 gånger idag, imorgon är sista inlämningsdag=( I´m gonna die! Åh nått som är värrare=) De är typ 20-30% fler som söker detta år än det var förra, vilket i sin tur minskar mina chanser markant för att komma in! Men men jag kan inte göra mer än vad jag har gjort, räcker inte det får jag bara rycka mig i kragen och söka nästa år igen=)

Nej nu ska jag hoppa i säng! Tack för en jätteskön helg mamma och plastisen (Crille)! Melissa jag saknar dig du får faktiskt ta och komma till mig sen i slutet av augusti, då när jag har flyttat till Örebro, så ska vi mysa lite=) Kelly förlåt att jag glömde säga hejdå till dig gumman=) Det var inte meningen, tänkte bara på att vi skulle säga hejdå därute, men du följde visst inte med=) Så HEJ DÅ och kram Kelly!

Puss puss på er!

 



Vi hann gunga lite i Hallstavik också, i det underbara vädret=)

Kommentarer
Postat av: Jenny

hihi tack tack.. de börjar kännas.. hihi

Skönt att du haft en bra påsk!

Massa kärlek!

2009-04-15 @ 14:46:26
URL: http://dremas.blogg.s
Postat av: melissa

Jag hade velat vara dar med er!! :) Vart var det ni bastade nagonstans?? KYSSS

2009-04-16 @ 08:57:40
URL: http://melissakristina.blogg.se/
Postat av: Becka

Hos mamma=) De har en sådan gemensam bastu som man kan boka, jättemysig! Sen finns det också en fin stor lokal brevid som mna kan hyra om man är många. Superfint ställe alltså! Och mammas lägenhet är den finaste hon har haft enligt min mening!



Jag vet att du ville vara där med oss gumman, mamma sa det=) Det var mest ironiskt menat för att inte tårarna skulle komma=) Hehe, miss you so much!

Pussss

2009-04-16 @ 09:29:34
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack själva för en trevlig helg.Och ett stort TACK igen till Micke för hjälpen med datorn.Nu håller vi tummarna för att du kommer in på något du valt. Kram

2009-04-16 @ 14:21:17
Postat av: Becka

Tack=) Ja Micke ska ta med sig ett nytt windows xp till er nästa gång! Puss

2009-04-16 @ 21:49:18
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/
Postat av: kelly

haha jo , de vart lite konstigt där med att säga hejdå , ni bara försvann ? men aja :D jag överlever .. vi får säga hejdå extra mycke nästa gång :D och tacka micke så mke för datorn nu kan man iaf gå in på internet utan att man får tuppjuck på datorn :D haha =) pussss

2009-04-19 @ 21:02:27
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0