Lov??

Inga lov säger de på Universitetet, men en sexsidors uppsatts på litteratur som man redan har läst är ingenting för mig. Vi har enda till den 4/1 på oss så detta innebär jullov för mig med=) Så skönt. Möblererade om hemma i vardagsrummet igår. Skrivbord och dator åkte in i sovrummet så nu ser vardagsrummet väldigt stort ut. Vet inte vad jag ska göra idag, ut och gå iaf, vet inte om jag ska åka till gymmet eftersom jag går på antibiotika nu i tre dagar för urinvägsinfektion, Igen! Börjar bli trött på detta nu är tredje gången på en kort period som jag drabbas, läkarna skulle skicka mitt urin på odling för att se vad det är för bakterie jag fått som inte vill ge med sig.

I helgen hade jag superskoj, var hem till Hallsta och hälsade på. Sov hos mamma men vi var på minikryssning med Martina, Becca och deras pojkvänner. Och min Micke såklart=) Vi åt julbord och myste i baren sen. Det var så härligt att träffa dem alla med tanke på att det var två år sen sist=) Nu måste det bli ändring på detta, nu när jag börjar på distansprogram så kan jag lätt åka och hälsa på oftare och plugga där.

På fredag kommer min kära dotter hem, ja Micke också för den delen. Han har semester i två veckor så det ska bli härligt att få umgås under en längre period. På måndag ska vi åka och köpa julklappar till Joline, ska bli så roligt!

Nej nu ska jag gå upp och äta frukost sen börja städa. See ya later! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0