Sådärja, dags att byta riktning...

Jag kom in! Jag kom in på ett program som jag trodde att jag aldrig skulle komma in på. Det krävdes betydligt högre resultat på högskoleprovet än vad jag har. Det var 457 sökanden på 65 platser och jag kom in! Det var min fyra från folkhögskolan som räddade mig. Det var två personer från den urvalsgruppen som kom in och jag var en av dem=) Coolt! Så nu byter jag riktning helt och hållet, sen får vi se om det passar mig eller om jag byter till hösten igen=) Inga krav, jag måste ju känna att det verkligen är rätt! Denna utb. ligger på 180 hp (alltså 3 år). Den leder till en kandidatexamen så det finns även här möjligheter att fortsätta på forskarnivå.
Tror att detta skulle kunna passa mig utmärkt, dessutom så är det bara tre år sen får jag en arbetsterapeutleg. och sen är det bara ut och jobba. Det innebär att jag kan börja skriva mycket tidigare.  Ja min dröm är ju att någon gång få ge ut en bok, har ingen aning i vilken genre men en bok vill jag iaf ge ut innan jag dör=) Det är ett löfte!



1 ÖU-70902

Arbetsterapeutprogrammet
180hp, Blandade tider, Helfart (100%)
Utbildningsprogram
Örebro universitet,
Örebro
Grundnivå


BF-4


Antagen


Ant i UG :2


Kommentarer
Postat av: cecilia

grattis love! =) tihi ja kommer inte säga vad du ska få du får se när du öppnar det ithi du får det nästa vecka när du kommer till brunnsvik...pussar

2009-12-09 @ 08:50:57
URL: http://cissilovesfashion.blogg.se/
Postat av: Becka

Tack=) Love ya!

2009-12-09 @ 08:57:50
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/
Postat av: cgg

Grattis Rebecka! Grundskolans elever kommer att sörja att du inte blir lärare men kul att du nu kommit in på arbetsterapeututbildningen. Det visar sig att flit och ambition ger resultat... Omdömet från folkhögskolan öppnar nya vägar! Fint att snart se dig igen! Välkommen. Skriv gärna en kommentar om Brunnsvik på www.folkhogskola.nu

Postat av: Jenny

Grattis hjärtat!!! <3

2009-12-11 @ 23:08:06
URL: http://dremas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0