Busungen klippte av sig håret på dagis=)

I tisdags när jag kom hem från skolan fick till min förvåning se att min kära dotter hade klippt sitt hår på dagis. Rakt av på båda sidorna. Det lustiga var att vi nyligen har pratat om sådana incidenter på skolan och jag bara hoppades på att Joline inte skulle gå igenom den fasen. Där fick jag, en vecka senare var det "klippt". Så i fredags åkte vi till Terese som är en vän till familjen och en hårfrisörska. Det blev riktigt lyckat, superfin frisyr faktiskt! Hon ser mycket äldre ut men på samma gång en riktig busunge, påminner om Lotta på Bråkmakargatan.

Det är nog bara jag som vill att hon ska ha långt hår. Jag sa till henne när jag fick syn på att hon klippt sig själv att "jaha nu får du klippa av dig allt hår", men hon sken upp som en sol och sa att hon ville ha kort hår. Så det var bara att smälta och ringa Terese. Kan vara skönt att hon har kort hår, då slipper jag springa runt halva lägenheten varje morgon för att jaga henne med borsten=)

Haha just det! Jag fick visa legg idag när jag köpte cigaretter=) Är så komiskt för jag har typ inte behövt visa legg alls förut, inte ens innan jag fyllde 18, men nu får jag visa hela tiden. Systemet kan jag förstå, men cigg, jises det var ju typ 7 år sen jag var under 18=) Och en sak till, busschaufförerna här tar för givet att jag är under 20 så jag åker för halva priset=) Haha, jaja får vara glad så länge jag ser ung ut!

 

Lite före och efterbilder=) Puss och kram på er!







Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken busunge hon är.. ;)

Det blev jätte bra med kort! Blev och se mycket äldre ut.. hihi och säkerligen mer lättskött..

Puss raring

2009-02-22 @ 20:13:28
URL: http://dremas.blogg.se/
Postat av: Becka

Hehe ja=) Puss på dig med gullunge!

2009-02-22 @ 20:19:27
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0