Softdag med hamburgare...

Hallå! Idag gick jag upp tidigt och satte igång med hemstudierna. Det gick mycket bra, kändes som att jag hade fotografiskt minne för några timmar=) Blev nästan klar med allt jag skulle göra på lovet så nu kan jag koncentrera mig på matten. Har gruvat mig hela lovet för att sätta igång och har inte riktigt kunnat koppla av eftersom att läxorna hela tiden spökat i bakgrunden. Men sen när det var dags så var det lätt som en plätt, till och med naturen kändes lätt idag, den har jag tyckt varit jättesvår innan. Så idag kan jag verkligen koppla av och ta det lugnt, har precis beställt hamburgare från Hasses kiosk, ska bli smaskens!

I tisdags kom mamma hit och hälsa på, det var jättetrevligt! Vi prata och åt god middag som hon betalde=) Bra att mamma finns när man är fattig student=) Jag gjorde plankstek och den blev perfekt. Det var inte lika roligt efteråt när man låg proppmätt på soffan och var ändå tvungen att trycka i sig ett kilo godis. Fick huvudvärk och mådde illa på kvällen. Men vi hade riktigt trevligt iaf!

Igår åkte mamma och Kelly hem igen och det blev tomt här hemma, både jag och Joline lider av separationsångest. Det är alltid så tråkigt att skiljas från gott sällskap. Men livet måste gå vidare och här är jag nu idag, en glad "supersmart" tjej som älskar livet och alla dess överraskningar och prövningar som man alltid på något sätt lyckas ta sig igenom! Oftast tack vare goda vänner och en stark vilja!

Hade så gott!

Puss och kram på er!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Guu va roligt att din mamma kom. =)

Du är såå duktig såå som pluggar och står i.

Puss o kram my love!

2009-02-26 @ 18:46:31
URL: http://dremas.blogg.se/
Postat av: Beckis

Tack hjärtat=) Det är såna som du som ger mig energin=) Kyss

2009-02-26 @ 18:52:33
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag är överlycklig att jag har EN dotter som kan laga mat som dessutom är en riktig stjärnkock.

Tack för en superb middag. Kram

Ps Skönt att det gick bra med pluggandet.

2009-02-27 @ 07:38:30
Postat av: Becka

UUuu stjärnkock=) Den har jag inte hört förut=) Tack mammsen=) Det var jättekul att ha er på besök, hoppas vi kan träffas snart igen! Kramiz

2009-02-27 @ 09:38:12
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/
Postat av: melissa

vad ar det har for javla favorisering... ??

2009-02-27 @ 15:30:07
Postat av: Becka

Haha, Melissa du vet att du inte kan laga mat, vad jiddrar du om=) Hehehe!

Du får komma hem till mig på matlagningskurs i sommar=) Kysss

2009-02-27 @ 16:43:07
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0