Syrran e här och hälsar på...

Hallå! Helgen har varit lugn och skön! I fredags åkte vi och lämnade Joline hos sin pappa i Örebro och på hemvägen stannade vi till vid IKEA och gick runt en stund. Det är alltid mysigt att gå runt där tycker jag, och drömma sig iväg lite. Sen att man inte kommer att ha råd att handla på ett par år är ju en annan femma. Efter IKEA slösade vi våra sista pengar på MAX och det var ju supergott för stunden men när man sen satt där i bilen med mat stoppad upp i halsen så var man inte så nöjd med att ha lagt de sista pengarna på hamburgare. Det är lätt att vara efterklok! Efter det åkte vi hem och gosade framför tv:n hela kvällen. En superdag helt enkelt.

På lördagen blev jag väckt ur min skönhetssömn av lilla mamma som ville meddela mig om att hon satt min syster på tåget och skulle vara framme i Ludvika vid kl 14. Efter att jag hämtat henne åkte vi hem och lagade god mat, fläskkotletter med vitlökskroketter och bea, mums! Det blev film- och myskväll!

Idag var jag och Kelly på gymmet i någon timme och sprang av oss den goda maten och chipsen från lördagens myskväll. Det var superskönt när man väl var klar! När vi kom hem hade Jocke redan kommit med Joline så det har varit full fart sen dess. Nu ska jag ut i tvättstugan, ska bli såå roligt!

Hoppas att ni också har haft en lugn skön helg! Puss och kram på er!






Jag och lillasyster Kelly!

Kommentarer
Postat av: melissa

fan vad snygga ni ar skitungar... hade varit skoj att vara dar med er, men icke. hoppas ni far det skoj!

2009-02-22 @ 20:36:14
URL: http://melissakristina.blogg.se/
Postat av: Becka

He he, ja vi är ju tre pumor till systrar=) önskar att du var här oxå! kyssss

2009-02-22 @ 22:25:29
Postat av: melissa

sag at kelly att starta en blogg ocksa. hah. i'm dying to read all about her dirty little secrets! ;p love

2009-02-24 @ 10:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0