Tjejkväll...

Hallå! Uppe med tuppen idag och jag känner mig jättepigg, skönt som tusan! Till min förvåning var det lika lätt att få upp Joline, detta måste betyda att vi närmar oss ljusare tider. Jag längtar verkligen till sommaren, tänk att slippa klä på sig tonvis med kläder och ändå frysa fingrarna av sig. Dra en klänning över huvudet och knalla runt barfota, fy vad skönt!

Helgen har varit helt ok. Tjejkväll med Jollan och Cecilia i fredags och myskväll med familjen på alla hjärtans dag=) Igår var jag till gymmet, det är sant jag har inte slutat än=) Jag går faktiskt minst tre dagar i veckan och det känna underbart att få tillbaka energin igen! Oftast kör jag 30 minuter motion och sen 30 minuter styrka, det är en bra kombination för man tröttar inte lika lätt då! Efter gymmet laga jag mat, riktigt potatismos med kokt korv och räksallad, det var supergott! Ett plus med att träna är ja att man kan trycka i sig nästan vadsomhelst efter=) Efter maten pluggade jag lite historia och sen började jag läsa i "Fjodor Dostojevskijs" Brott och straff, den var oerhört fängslande och jag ville inte lägga ner den. Men, men jag får fortsätta läsa idag!

Hoppas att ni får en underbar dag, puss och kram på er!




Från tjejkvällen=)

Kommentarer
Postat av: cecilia

så fint skrivet:) och härlig bild:) tihi. nu har vi lov och vi ses inte förrän den 2 mars då är det nya tag =) puss

2009-02-19 @ 14:38:46
URL: http://cissilovesfashion.blogg.se/
Postat av: Beckis

ja det är med din kamera=) Hehe!

Ja härligt med lov, puss puss darling!

2009-02-20 @ 08:39:30
Postat av: Anonym

I'm back in business. :) (ang. det jag skriver om ungar sa galler det saklart inte Joline. Hon ar ju en av oss..vilket nar jag tanker efter kanske inte alls ar en bra sak... haha. stackars barn. ;p)

2009-02-20 @ 20:43:17
Postat av: Beckis

Öh oki=) Anonym=) Melissa el?

2009-02-20 @ 22:50:04
Postat av: melissa

hahhaha. japp. :)

2009-02-21 @ 11:41:13
URL: http://melissakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0