Jag lever Melissa!!!

Hallå där ute! Visst lever jag systeryster=) Men det har varit rätt tufft en tid nu, allt bara jävlas med mig hela tiden känns det som. Bilen går sönder, hinner inte med skolan, hinner inte med att uppfostra Joline, hinner inte med mig själv alls. Fick ett sammanbrott här förra veckan, var helt slut och trött på allt. Jag blev som en tonåring igen som bara tänkte "jag skiter i allt". Ja jag ville skita i allt, ge upp helt enkelt, men sen kom jag på mig själv! Så jävla patetisk, som om jag skulle vara den enda i världen med problem. Nej nya tag, nya rutiner, ny glöd! Nu rullar allt på igen och jag känner att kraften kommer tillbaka, jag vill och jag vet att jag kommer klara detta!

Jag har faktiskt börjat träna igen! Äntligen så kom jag iväg, efter några provpass skrev jag idag under kontraktet till mitt nya liv! Det känns redan underbart, jag fattar inte att man är så dum att man slutar träna när man vet hur bra man mår av det. Jag blir pigg och glad, sen är det ju inget minus att man så småningom blir snygg på köpet=) Gymmet är som klippt och skuret för mig, Må bättre heter det och ligger inne i Ludvika. Man får personlig tränare, gratis barnvakt, gå på hur många fitness pass man vill och titta på snygga kroppar medans man tränar=) (Självklart är ingen snyggare än min kära sambo;-)) Nej så nu känner jag att jag har fått den tid jag behöver för mig själv och utav detta blir tiden med Joline också mycket effektivare med tanke på att hon får leka med en pigg och glad mamma. Fan vad jag är bra!

Imorgon ska vi ha filmkväll här hemma och några polare från skolan kommer hit. Det ska bli jättetrevligt faktiskt att träffas lite i hemmiljö. Först när jag slutar skolan ska jag köra Joline till Örebro, hon ska tillbringa helgen med sin pappa vilket hon verkligen ser fram emot. De träffas ju bara varannan helg nu tills Jocke har fått sin lägenhet och då är det klart att hon saknar honom mycket nu när hon är van att vara där varannan vecka.

Ville bara berätta att jag lever och mår bättre än på mycket länge och önskar er alla en riktigt god jul=) Hehe var bara tvungen kändes så klyschigt när jag skrev=) Nej men allvarligt trevlig helg på er!

Puss och kyss



Förresten! Är nu en stolt ägare av ett gymkort och ny vattenflaska fick man på köpet också, väldigt generöst=)

Kommentarer
Postat av: Mikael

Haha vad du är gullig baby !

Och det kommer bara bli bättre med tanke på att jag ska börja utnyttja gymmet på jobbet varje dag.

Jag älskar dig som fan snygging !

2009-02-06 @ 00:44:31
URL: http://gerlstrom.blogg.se/
Postat av: melissa

skont att hora.. jag borjade bli lite orolig. plus att mamma har forsummat mig helt och hallet pa senare..inte ett ljud. hah. jag ar sarad. men, skont att hora att du mar battre iaf. det ar bara att kampa pa. har du foresten last ut catch 22 an? har du hunnit det??? jag har fler boktips, sa skynda, skynda. jag menar inte att stressa, men vissa bocker far du bara inte missa. fortsatt skriv, sa slipper jag oroa mig. nu ska jag pa Chokladmarknad... aka heaven. Baaaaacio

2009-02-06 @ 09:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0