Fredag imorgon!

Gud vad skönt det ska bli med helg alltså! Jag har varit så trött denhär veckan så ni inte kan ana. Vet inte vad det är, stress, årstiden, beslutsångest?! Sömnlösheten tar kål på mig snart. Idag har Micke vänt på sängen han tror det kan ha med "feng shui" att göra, det handlar om magnetfält och olika energier. Man ska tydligen inte sova där det är mycket energi på samma ställe. Värt ett försök i alla fall eftersom jag har varit hur trött som helst varje dag jag har gått och lagt mig, men när jag väl ligger där och äntligen ska få sova då börjar det krypa i kroppen på mig och jag känner mig klarvaken igen! Väldigt drygt faktiskt, vilket i sin tur leder till trötthet och jag får svårt att koncentrera mig i skolan mm. Men det kan ju vara stressen också, hinner ju inte med någonting alls känns det som, livet bara rinner iväg och jag får inget gjort. Men, men, hoppas på bättre tider inom en snar framtid!

Idag hade vi redovisning i naturkunskap, det handlade om alla naturkrafter och det gick mycket bra faktiskt. Känns skönt att ha det avklarat nu. Imorgon har jag en till redovisning som jag ska göra tillsammans med Niclas på svenskan, vi ska berätta om Susanna Alakoskis bok Svinalängorna. Men det ska bara bli roligt faktiskt!

Sen ska jag bara ta det lugnt hela helgen och njuta av ledigheten! Och av att det inte finns några krav på att man ska infinna sig vid någon speciell plats vid någon speciell tidpunkt! Leka med Joline, läsa en bok och bara mysa med familjen!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0