Funderar...

Är det bara jag eller håller världen på att bli tokig? Känner att allt blir bara sjukare och sjukare nu för tiden, eller har det kanske alltid varit så? Det kanske bara är jag som blir äldre och mer insatt i allt så det blir mer påtagligt nu. Vad jag mest syftar på är alla robotliknande, själviska, falska människor som verkar sakna både hyfs och empati! Människor som kör genom livet som ångvältar utan att se vem de trampar eller spottar på! Kalla idioter helt enkelt som inte bryr sig om någon annan än sig själv och sina egna känslor. Var finns empatin och förståndet? Finns det några ärliga människor kvar eller är ärlighet lika med själveliminering idag?  Människosläktet är så jävla patetiskt att det är äckligt åt det ibland!

Behandla andra som du vill bli behandlad själv heter det väl? Eller har jag drömt det kanske? De begår misstag på misstag på misstag och aldrig är det deras eget fel, aldrig kan de se sina brister, felet ligger alltid hos någon annan. Skärp er för fan har ni ingen jävla självrespekt? Märker ni inte hur patetiska ni är! Känner ni att ni blir så jävla illa behandlade av andra så har jag något att rekommendera er! ANALYSERA DIG SJÄLV OCH ERKÄNN DINA EGNA FEL OCH BRISTER; RÄTTA TILL DEM FÖRST SÅ SKA DU SE ATT DU HELT PLÖTSLIGT VINNER EN HELT ANNAN RESPEKT AV DINA MEDMÄNNISKOR!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Mikael

Jag håller helt med baby, har helt och hållet tappat förtroendet till människosläktet, det går bara mer och mer ner hela tiden.

Finns kanske 3 normala personer av en miljon människor, och jag är glad att jag träffat några av dem.

Just därför man ska köra med mottot

- Life sucks, get used to it.

2009-01-29 @ 11:07:31
URL: http://gerlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0