Har tagit hål i läppen idag=)

Fy fan va jag är stolt över mig själv, jag trodde fan ja skulle banga när jag väl satt där i den kalla stolen=) Men icke, en jätte gullig lärling höll mig i handen och hon som tog hålet utstrålade ett sånt lugn så det gick hur bra som helst! jag kände det knappt, trodde att det skulle va segt och att man skulle höra nålen gå igenom köttet i läppen=) Men det kändes knappt och det gick hur fort som helst! Jag är supernöjd, den passade hur bra som helst på mig! Hurra för modiga mig!




Kommentarer
Postat av: F som i Führern

Snyggt som fan =)

2009-01-17 @ 16:19:14
Postat av: Beckis

Tack=)

2009-01-17 @ 16:20:31
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/
Postat av: Amanda

Fint :) Hoppas du är modigare än jag, jag tog bort min efter fyra veckor :) Kram

2009-01-17 @ 18:09:20
Postat av: Anonym

Jasså?? varför? Läkte det inte eller?



Kramar

2009-01-17 @ 18:18:52
Postat av: Amanda

Jo, men sen när jag skulle tillbaka och byta från stav till ring så ångrade jag mig för det gjorde så ont :)

2009-01-17 @ 19:33:21
Postat av: Jenny

Nice nice.. =)

2009-01-17 @ 19:52:12
URL: http://dremas.blogg.se/
Postat av: Beckis

Haha, jag tog ring på en gång, om ja skulle vilja haft en större ring sen var det bäst att läka med stav men jag vill ha en 9:a ring sen och då räckte det bra att läka med en 10:a och den e inte alls så stor som den ringen ja skulle fått läka med annars. Det blev riktigt fint faktiskt. Så egentligen behöver ja inte byta ring förens den är helt läkt om några månader, o inte gör ont längre=)

2009-01-17 @ 20:26:24
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0