Klassfest!

Förra fredagen hade vi i klassen fixat fest! Det var superkul, vi festa, snacka, sjöng karaoke, spela biljard och dansade. Jag tycker att det är viktigt med dessa små tillställningar för att man kommer lite närmre varandra då och det märks nu efter festen att gemenskapen i skolan har blivit mycket bättre! Vi planerar redan nästa fest så det är tydligt att den blev mycket lyckad!

Här kommer några bilder från festen på mina vänner! Puss på er och tack för en trevlig fest!!!


g


Här är jag och Freddie, han är en jättego vän som är både rolig, trevlig, smart och snygg, men han kan va jävligt grinig ibland oxå, men det överlever man=)




Asta är en söt, snäll tjej som vet vad hon vill=)




Simon är en jättego, söt och trevlig kille som är lätt att prata med och ställer alltid upp för sina vänner!




Sebastian är en snäll, glad prick som älskar tv-spel och tjejer=)





Niclas är en intelligent, gullig och rolig kille som är en supergo kompis!




Cissi är en supersöt, trevlig skåning som är jätterolig att umgås med!




Emma är min underbara flickvän som jag älskar att umgås med=)


Så nu har ni fått se några av mina nya vänner på skolan! Jag trivs superbra där och vill inte sluta i maj=( Men, men sånt är livet!




Kommentarer
Postat av: Simon

Mothers going wild =)

2009-01-31 @ 18:59:50
Postat av: cissi

jag känner detsamma har blivit så mycket bättre sammanhållning sen festen:) men ska du inte gå till hösten?? vi ses snart kraaam

2009-02-05 @ 19:51:36
URL: http://cissilovesfashion.blogg.se/
Postat av: melissa

hua, vad seg du ar. skriv unge sa jag vet att du lever. ciaaaooo'more

2009-02-05 @ 20:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0