Tillbaka till verkligheten...

Så nu känns livet som vanligt igen, skolan har börjat, Joline har börjat på dagis och Micke jobbar. Äntligen kanske man kan få lite rutin igen! Har ju vänt på både dygn och levnadsvanor under julhelgen. Nu ska jag göra som mamma, börja träna regelbundet! Jag har sagt det många gånger men jag måste finna tid, man blir ju så trött nu under vinterhalvåret.
   Igår var Joline med mig till skolan, det var roligt för henne att få se vart jag håller hus om dagarna! Hon var lite blyg i början men sen flöt det på=) Det va kul!
   Nu ska vi läsa om den grekiska mytologin i skolan, fan vad kul, det har jag längtat efter=)
   Nu i helgen ska vi bara ta de lugnt=) Vila upp oss, vi ska åka lite skridskor på lördag, ska bli skoj! Joline fick ju skridskor i julklapp så det blir premiäråk för henne.
   Nej nu ska jag ta och plugga lite matte, Joline har en kompis här så det är bäst att passa på när man har tid=)

Kram på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0