Fortfarande sjuk...

Men imorgon ska jag försöka ta mig till jobbet iaf. Är så sjukt trött på detta nu, vill bli frisk! Tänk att man aldrig uppskattar att må bra när man väl är frisk, det är rent sagt ett HELVETE att vara sjuk. Man får ingenting gjort, man har ingen matlust och ingen energi till någonting alls. Jag känner mig helt mörbultad, huvudet spränger, nacken värker och magen krånglar. Jag mår illa till och från och blir helt slut efter att ha gått upp för en trappa. Pest och pina. Tycker så synd om Joline som inte får så mycket stimulans när man är helt slut. Idag tog jag henne till disponentparken och tittade på lite kaniner och ankor, efter cirka 30 minuter kändes det som att jag skulle tuppa av. Inte roligt alls! Men, men, det är bara att kämpa på, allt detta kommer som alla andra tråkigheter att glömmas bort så fort en ny tid av tillfredsställelse uppdagats.

 

Hoppas att ni mår bra iaf! Kram på er!

 


Vi plockade lite blommor när vi gick på promenad=)


En brandbil som hade brottom


Lite trädklättring och rabarberätning=)


I disponentparken







Kalle Anka

Kommentarer
Postat av: Annelie Bjurlén

Joline är verkligen jättesöt. =) Hoppas att du & din familj får en riktigt skön sommar. Krya på dig!

2009-06-08 @ 13:16:44
Postat av: Becka

Tack detsamma=)

Javisst är hon sötast min lilla prinsessa:-)



Hade så gott du med!



Kram

2009-06-08 @ 14:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0