Hello, det är ja igen...

Dags att skriva av sig lite igen. Som ni har märkt så skriver jag inte så ofta längre, min tid räcker inte riktigt till brukar jag skylla på. Sanningen är den att jag helt enkelt inte har haft någon lust och jag har bestämt mig för att bara göra saker som ger mig energi och känns bra. Nu är jag skrivsugen, därför skriver jag nu=)

Det var ett tag sen, mycket har hänt, men ändå känns det som att tiden står still ibland. Äntligen börjar snön smälta och våren närmar sig med stormsteg. Har aldrig längtat så mycket efter värmen som jag gör nu. Jag vill ha gröna gräsmattor, blå himmel, sol och ljumma vindar. En iskall bärs i handen på det skulle vara det ultimata=) Men, men, sommaren kommer och nu måste jag koncentrera mig på nuet. Det är mycket i skolan nu de sista åtta veckorna. Fyra examinationer rättare sagt, måste verkligen sätta lite fart nu!

Just nu är jag hemma hos Micke, ska tatuera mig imorgon så då åkte jag med hit idag, åker hem efter sen imorgon. Har varit och hälsat på en vän och så har jag tränat hos svärmor. Micke jobbar eftermiddag och kommer hem vid tio ikväll. Allt går väldigt bra mellan oss nu, vi är såå kära och allt känns så enkelt. Tänk om man kunde få känna så för alltid. Det är bara njuta så länge det varar!

I helgen var jag och Micke och hälsade på i Hallstavik. Fredagen spenderade vi hemma hos mormor och morfar. De bjöd på påskmiddag som var underbart god, tack för den. Sen tittade vi på lite tv och umgicks. Det är lite jobbigt att se min morfar lida som han göra av sitt ryggont och jag hoppas verkligen att han blir bra snart. De är ju i den härliga perioden i livet där man bara ska njuta nu. Inge jobb bara umgås med de man älskar och göra allt det där som man aldrig haft tid med innan. Kämpa på morfar! På lördagen blev det minikryssning med mamma och gänget. Det var superkul, vi åt god mat, dansade och drack alldeles för mycket sprit=) Men det var riktigt roligt iaf. Jag och mamsen började tjafsa som vanligt men vi han stoppa det i rättan tid denna gång=) Älskar dig mamma <3

Nee nu ska jag slänga mig på soffan och glo på dumburken=)

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0